torstai 18. huhtikuuta 2013

Hauskimmat kommentit top 10

Tässä postauksessa paljastan teille hieman netistä hauskoja kommentteja, joita olen saanut aina blogista kuvagallerioihin. Inspiroiduin Neonraverin blogin tekstistä ja ajattelin tehdä omaani samanlaisen - hauskat kommentit ovat aina hupaisia luettavia. Samankaltaisia kommentteja on varmasti saanut moni muukin goottityylin edustaja ja nainen ylipäätään, koska verkkosukat ja minihameethan ovat ehdoton huoruuden ja seksiaddiktin merkki. Alla olevat omat kommenttini eivät ole varsinaisia vastauksia saamiini kommentteihin, mutta ovat kuitenkin hyvin lähellä sitä, mitä niihin todellisuudessa olen vastannut.

Jotta lukeminen ei kävisi pitkästyttäväksi, joukossa on extrana vanhoja kuvia minusta~ Vanhojen kuvien selailu on hauskaa, etenkin kun osalle saa niin pahasti facepalmailla. Mutta nyt niihin kommenttien aatelistoon:

1. " Oisit tosi kaunis ilman noita ylimääräsiä rihveleitä. Esim noi lentäjänlasit on iha hirveet!"
Pitäisikö olla joku beigeen paitaan pukeutuva blondi, jotta näyttää tarpeeksi kauniilta? Btw, ne on gogglet...

2. " Ootko sairas tai jotai ku sul on iha valkonen naama? "
Truu gooteilla on valkoinen naama hei!


3. "Mitä noi putket tai mitkä onkaan on sun päässäs? Onks ne sun omaa hiusta?"
Ne ovat käärmeitä. Kaltaiseni elävät kuolleet kutsuvat niitä kyllä cyberloxeiksi.

4. " Oisiko rahalle tarvetta ;)?" Itse asiassa.. Kyllä! "Lähtisikö mulle malliksi kuviin? ;)" Ilman muuta, jos maksat 100000000 euroa :)

5. "Kuka sut on piirtäny ;) Oot tosi kaunis!"
Mun äiti.. Ja isi.


5. " Noi sun pvclekkinsit on niin ohuet, että pakko kysyy.. Näkyykö niistä pikkuhousut läpi?"
..Mä en käytä alushousuja. Mohahahah.. Ei vaa. No mitäs luulisit?

6. " Vittu et oot pantavan näköinen muija!"
Tattista vaan, mutta oletko ihan varma, että olen muija?

7. " Tajuttoman mageet meikit! ..Ja sinä myös :)"
Kiitos :3~


8. " Ootko sä tai joku sun sukulaisista kotosin jostain Aasiasta? Näytät ihan Geishalta!"
Ei ole. Tätä kysymystä kuulen muuten ihan jatkuvasti, erityisesti vanhemmilta ihmisiltä. Onko se sitten meikki vai mikä sen tekee..

9. " Kato Jasmine! Mitä Aladdinille kuuluu?"
..Ja sitten se toinen puolisko luulee minua arabiksi nähtyään kuvia tanssiesityksistäni (ja osa kyllä ilman sitäkin).. Aladdinille kuuluu varmaan hyvää, en oo koskaan tavannu.

10. " Jos oisit mun tytski, niin zoomailisin sua 24/7"
Kai sinä nyt paskalla haluat käydä välillä? Entäpä ruokapuoli?


Ettäpä tuollaista tällä kertaa. Löytyikö kommenteista jokin ehdoton "lemppari"? Oletteko itse saaneet vastaavia kommentteja? Mikä on paras saamanne hauska kommentti? :)

1 kommentti:

  1. Hahahaha :D Kaikki oli hauskoja, etenkin tuo " Ootko sairas tai jotai ku sul on iha valkonen naama? " :D
    Itselleni on jäänyt ainiaaksi mieleen se, kun isomummoni näki minun luurangon käsi-hiusklipsin ja nauraen kysyi minulta "Kuka sinua repii tukasta" :)

    VastaaPoista