keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Kahdeksan asiaa minusta

Sainpa taas kerran haasteen. Tällä kertaa sain sen Overdoze nimisen blogin pitäjältä Heniltä. Kiitos kovasti :)

Ideana siis jälleen kertoa kahdeksan asiaa itsestä ja jakaa eteenpäin haastetta muille.


1. Minulla on hirveä hiuskriisi. Hiukseni ovat eri mittaiset kummaltakin puolelta n. vuosi sitten olleen siilin takia ja yritän sitä nyt työllä ja tuskalla kasvatella pois. Ylemmässä olevasta kuvasta näkee tuon pituuseron aika hyvin ja tavoitteena olisi kasvattaa hiukset lähes alaselkään asti, tosin joudun leikkaamaan tuon pidemmän luikeron pois jossakin kohtaa, jotta tuo pituusero ei olisi niin huomattava.. Lisäksi minulla on 2cm tyvikasvu, josta työssäoppimispaikallani jo huomauteltiin(onneksi tosin vitsillä) ja itseäni häiritsee se ihan mielettömästi. Kaupan väreihin en siis enää aio koskea, enkä halua hukata koulukavereideni (ja itseni) harjoittelumahdollisuuksia sillä, että teen kaiken itse, eikä kukaan voi pitää minua harjoitusuhrinaan(jos ymmärrätte mitä tarkotan).

2. ..Onnekseni kuitenkin tuo suora etutukka leikeltiin eilen pois ensiviikolla tulevaa värinpoistoa varten. Saatte nähdä fledani seuraavan kerran, kun se on valmis, joten väliaikais kuvia en tähän laittele(koska se törkeä tyvikasvu). Toivotaan, että hyvä tulee.

3. Minulla on tänään iltakoulua ja tarkoituksena olisi ilmeisesti tehdä permanenttirullauskoe. En voi sietää permanenttirullien vääntämistä, lukuunottamatta spiraalitekniikkaa, koska en siinä vielä kovin hyvä ole. Kaippa minä sen klassisen rullauksen saan jotenkuten väännettyä.

4. Minun ja poikaystäväni pitäisi suunnitella tulevaa vuosipäivän viettoamme. Perinteisesti olemme nyt vuorotelleet aina Helsinki-Tampere akselilla ja tänä vuonna vuorossa olisi Tampere. Rahatilanne on ainakin itselläni suht. heikko ja itse kun haluan kaiken olevan täydellistä, haluan, että vuosipäivä vietettäisiin heinäkuussa Lumouksen tahtiin(ainakin Dark Marketin osalta, jos ei hyviä bändejä tule klubeille soittelemaan). Minulla ei ole vielä mitään parempia ideoita, jospa teillä lukijoilla olisi jotain ehdotuksia? Yllä oleva kuva ensimmäisen vuoden yhteisolon viettopäivästä ja tuona iltana sulhaseni ja minä menimme kihloihin <3

5. Viikonloppuna olen menossa poikaystäväni kanssa katsomaan serkkuani Tampereelle. Menemme nelisin (siis me, serkkuni ja hänen kihlattunsa) viettämään iltaa ja varmaan pelaamme jotain hauskoja pelejä, kuten minulla ja serkulla on aina ollut tapana kun olemme olleet baanalla kaksin. Hauskaa tulee, sitä ei voi kiistää!

6. Minun pitäisi jossakin vaiheessa alkaa vääntämään uusia lisäkkeitä itselleni. Tosin olen menettänyt tyystin hermoni omaan surkeaan rastojen teko taitooni, joten olin lähes luopua koko ideasta, mutta sitten muistin, että onhan minulla vielä tallessa Goottikirpparilta ostamani mustat rastat, jotka joku on tehnyt tosi siististi. Ajattelimpa siis niitä hyödyntää lisäkkeissäni, tosin kuminauhoja pitäisi ostaa, koska rastat ovat kaksipäisiä. Pitäisi myös (ehkä) ostaa uutta loxia, jotta saisi vähän jotain väriäkin noihin lisäkkeisiin. Pinkki voisi olla ihana väri. Foamia tilasinkin jo muutaman kasan ja saa nähdä, miten niiden kanssa taiteilu sujuu.


7. Huomasin tässä myös eilen, että en ole pitkään aikaan käyttänyt korsettia tai ottanut kuvia korsetti päälläni. Arvatkaa miksi? Koska en osaa laittaa korsettia itse päälleni (oho, nyt goottiuteni karisi teidän kaikkien silmissä). Youtubesta katselin videoita ja ajattelin, että eipä tuo kovin vaikealta näyttänyt. Pitää kai joku päivä pyhittää sille, että harjoittelee korsetin päälle laittamista itse, koska tiedän, etteivät hermoni kestä sitä tehdä kauheassa kiireessä.

8. Pitäisi hieman ruotia tuota vaatekkaappiani ja katsella, josko sieltä löytyisi jotakin härpäkettä Goottikirppikselle myyntiin. Hirveän mielelläni en kalliilla ostetuista vaatteista luovu, mutta joskus on annettava parempi koti vaatteille, joita ei yksinkertaisesti ole tullut pidettyä (ja ostaa tietysti parempia uusia tilalle).


Tässäpä oli tämä haaste jälleen minun osaltani, ja haastan tällä kertaa vain muutaman ihmisen elikkä:

Nokipallero
Herainia's World

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti