torstai 8. marraskuuta 2012

Kynsitaiteilua

Kuten olen jo maininnut, olen töissä alkanut tehdä rakennekynsiä harjoitustyöluontoisesti. Tekeminen sujuu ihan hyvin ja tosiaan geelikynsiä teen. NSI rakennekynsituotteilla teen ja olen todennut todella hyväksi. Tekemäni kynnet pysyvät ihan hyvin jo ja ainut, missä tunnen parantamisen varaa on geelin levittäminen(vaihe, jota inhoan kaikista eniten). Rakennekynnet ovat viime vuosina saaneet hirveästi suosiota, lähes yhtä räjähdysmäisesti kuin ripsipidennykset. Ajattelin tässä hieman esitellä tekemiäni kynsiä, mutta kuten sanottu, en vielä mikään superammattilainen tässä ole, mutta itse olen tässä vaiheessa aikas tyytyväinen.
Tässä tein rakkaalle serkulleni tummanvioletit kynnet, jotka "marmoroin" valkoisella geelillä. Onnistuvat aikas kivasti omasta mielestäni. Tällaisen koristeen teko on ihan mielettömän helppoa ja nopeaa. Koriste on näyttävä, muttei näytä kuitenkaan siltä, että kaikkea olisi liikaa. Tässä huomaa vielä, että geelin muodon kanssa on hieman hiomista. Kuva on siis useamman kuukauden vanha.

Tässä hieman tuoreempaa matskua. Kaverilleni tein stilettikynsiä muistuttavat kynnet, joihin tein aika yksinkertaisen koristelun. Tuli kyllä aika näyttävät.

Näissä kynsissä kokeilin ensmmäistä kertaa kultaista foliota. Nopeaa ja näyttävää. 

Ja vielä tällaiset.

Muitakin kynsiä olen tehnyt, mutta kaikista en ole saanut kuvaa, kun olen unohtanut kameran kotiin tai en ole vain muistanut ottaa. Lisäilen kynsikuvia lisää, jahka nyt ensin saan niitä tehtyä. Ripsipidennykset tuntuvat paisuvan listoistani yli ja aikaa kynsille on ollut aika vähän, vaikka melkein 5 kuukautta olen näitä väkertänyt. 

Kommentteja? :)


3 kommenttia: