perjantai 28. syyskuuta 2012

Katsastus menneisiin vuosiin.. ja tulevaisuuteen!

Satanica pienenä menossa joukkuevoimistelutreeneihin..
10 vuotta sitten..
Harrastin joukkuevoimistelua
Kisasin joukkuevoimisteluryhmäni kanssa ympäri Suomea
Minulla oli vielä omanväriset hiukseni - kuparinpunaiset
Aloitin kavereideni kanssa kirjoittamaan kaikennäköisiä romaaneja. Niitä vihkoja on varmaan monia kymmeniä, joihin rustasimme koiratarinoita suurimmaksi osaksi.

5 vuotta sitten..
Olin epäsuosittu tyylini ja kiusattujen kavereideni takia
Olin ylä-asteella
Koin tyylinmuutos kriisiä emohevarigoottitaviksesta "hevariksi" ja siitä gootiksi
Minulla ei ollut minkäänlaista tyylitajua. Yhdistelin esimerkiksi kasoittain erivärisiä helmiä ja hirveitä raitasukkahousuja ja meikkasin ilman mitään pohjustusta. Hyi stana, sanon. Ja se juurikasvu...

3 vuotta sitten...
Kävin kosmetologikoulua
Tyylini alkoi kehittyä parempaan suuntaan
Opin meikkaamaan paremmin
Kiinnostuin enemmän pvc-vaatteista

1 vuosi sitten...
Menin kihloihin poikaystäväni kanssa
Valmistuin kosmetologiksi
Tatuoin 2 tähteä olkapäihini
Aloin värjäämään otsatukkaani shokkiväreillä
Kokeilin sivusiiliä, jonka totesin liian epäkäytännölliseksi

Kuluneena vuonna..
Kävin Tuskassa poikaystävän ja siskoni kanssa
Aloitin parturi-kampaaja opinnot
Sain kosmetologin töitä osa-aikaisena
Tein siivous hommia kesätyönä
Tatuoin peräti 2 tatuointia molempiin nilkkoihin (toinen tosin vasta tulossa..)
Esiinnyin ensimmäistä kertaa yksin itämaisen tanssin tiimoilta suht. ison yleisön edessä
Hyvin rakas mummoni menehtyi
Aloitin keräilemään Ginga-tavaraa hyvin tiuhaan tahtiin
Olen käynyt tavallista useammalla keikalla

Eilen minä...
Hain Herzun armeijasta lomille luokseni
Kävin Hesburgerissa
Olin koulussa ja leikkasin ensimmäistä kertaa polkkatukan(harjoituspäälle tietenkin)

Tänään minä...
Menen katsomaan Herzun kanssa Sonata Arcticaa Tampereelle!! <3
Laitan uudet kengät ensimmäistä kertaa jalkaan
Stressaan ylipitkästä otsiksestani, kun en ehtinyt leikata sitä
Ärsyynnyn sateesta..

Huomenna minä...
Menen tanssitreeneihin
Hengailen kotona
Nautin Herzun seurasta <3


Ylihuomenna minä..
Vien Herzun takaisin armeijaan
Teen varmaan ruokaa...?
Valmistaudun alkavaan koulu ja työviikkoon

Vuoden päästä minä...
Aloitan viimeisen vuoden parturi-kampaaja opinnoissa
Toivon mukaan kehityn rakennekynsien tekemisessä
Teen vielä kosmetologin töitä paikkakunnallani (toivon mukaan)
Olen varmaan enemmän ja enemmän tatuointien peitossa

Haastan Antun tekemään tämän saman~ 


2 kommenttia:

  1. Tuskin pistät pahaksesi, jos ryövään tämän haasteen sinulta ja teen oman versioni ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman muuta! Ota ihmeessä, itsekin ryöväsin vain erään toisen blogista x)

      Poista