tiistai 17. heinäkuuta 2012

Dance of Death

Jännittää ihan pirskatisti. Noin about tasan kuukauden päästä itämaisen tanssin ryhmälläni on esitys eräällä kesäteatterilla. Esitämme yhteensä 8 tanssia, joista itse olen mukana neljässä. Yleensä esitykset eivät kauheasti jännitä, mutta nyt on pakko purkaa vähän jännitystä tänne blogiin, nimittäin..

... Esitän yhden tanssin ihan yksin ja vieläpä ensimmäistä kertaa isomman yleisön edessä. Olen kyllä yksissä synttäreissä tanssinut pari tanssia yksin ja jo silloin tärisin kuin haavanlehti, mutta nyt kun aletaan puhua isommasta yleisöstä, niin tekisi mieli oksentaa. En ole töiden takia ehtinyt "soolotanssiani" harjoitella, mutta opettajan luona olen onneksi käynyt säännöllisesti ja taustalla soivan biisin olen heittänyt mp3:lleni, mutta silti! Argh!

Ensinnäkin minulla on ihan järjetön kiire. Minun pitäisi tällä viikolla käydä ostamassa keltaista kangasta ja sulkia pukuuni, joka on vielä kesken, mutta saa nähdä kuinka käy - ehdinkö vai en. Lisäksi jouduin vielä opettelemaan itselleni täysin uuden koreografian, joka luojan kiitos on suht helppo. Ainut, mitä tässä pari päivää stressasin oli se, ehdinkö saamaan samanlaisen puvun kuin muilla ryhmäläisilläni(en siis ole kyseessä olevaa tanssia koskaan ennen tanssinut, mutta muu ryhmäni on muutamia vuosia takaperin), mutta onneksi(jälleen kerran) eräs vanha ryhmätoverini suostui myymään pari pukua minulle röyhkeästi sanottuna halvalla. Kuvia tulee sitten, jahka nyt pääsen edes esiintymään asti :D

                                                          Kuva viime vuoden esityksestä.
                     Tämä myöskin viime vuodelta. Sumea kuva kiitos äitini hyvien kuvaustaitojen :D

                       Kumpa joskus osaisin vetää yhtä hyvin kuin Sadie. Katsokaa nyt noita liikkeitä! :O

3 kommenttia:

  1. Mie en oo aiemmin hokassutkaan, et siekin tanssit itämaista. :) Esityksiin treenaamista täälläkin päin, tosin miulla ei oo kuin 2-3 tanssia per esitys. Tsemppiä esitykseen!^^

    Sadie on muuten uskomattoman hyvä liikkumaan :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, siistiä! :) Kauan oot tanssinut ja missä päin tanssit?

      Poista
  2. Kuus vuotta, ja Joensuussa päin tällä hetkellä. :) Samat voisin kysyä siultakin ^^

    VastaaPoista