torstai 14. kesäkuuta 2012

Arki aatoksia ja kuulumisia

Aloitin tuossa työharjoittelun jälkeen heti perään kesätyöt, josta mulla on sopimus elokuun loppuun saakka. Ei ole ihan oman alani hommia, mutta palkka on niin hyvä, että tarjousta ei kannattanut jättää välistä. Samaan aikaan olen kuitenkin ravannut muutamana päivänä viikossa vanhalla työharjoittelupaikallani tekemässä ripsipidennyksiä, rakennekynsiä sun muuta kiireapulaisena. Työtunnit ovat olleet toisinaan sellaista 12h, jos lasketaan yhteen tuo kesätyöpaikka ja tuntityöpaikka, mutta meno sen kun jatkuu, eikä ainakaan vielä tunnu sellaista älytöntä väsymystä(vissiin senkin aika koittaa vielä). Kuulostaa tosi hurjalta herätä 04:20 aamuisin ja tulla kotiin klo 17 jälkeen kotiin parhaimmillaan ja melkeinpä heti siitä sitten nukkumaan.

Olen tässä tehnyt pari kivaa ostosta, joista teen(tai ainakin yritän tehdä) postausta myöhemmissä vaiheissa :) Kengät ja yksi mekko olisi luvassa teille näytellä.

Lisäksi sain tiedon, että pääsen aloittamaan hiusalan perustutkinnon koulutuksen elokuun puolivälissä monimuotokoulutuksen muodossa, joten innolla odotan sitä. Saa nähdä, miten käy..

Olisi kans kauhean kiva kokeilla myös jotakin uutta hiusväriä. Jotakin pinkkiä olisi hauska kokeilla tai jotakin sinistä, mutta enpäs tiedä. Shokkivärejä kun joutuu värjäämään tosi usein, enkä tiedä olenko valmis ottamaan sen riskin, että jos koko pää pinkkinä/sinisenä/lilana/kirkkaanpunainen näyttäisi aivan ääliöltä. Olen sentään ollut 7-luokasta asti mustatukkainen. Mitä sanoo lukijat?


3 kommenttia:

  1. Tämä voi olla vähän hassu kommentti, mutta piti näin tulla "ilmoittautumaan" kun olemme olleet samalla yläasteella (olin yhtä tai kahta vuosiluokkaa ylempänä, en muista varmasti) ja pakko sanoa, että tyylisi on kehittynyt upeaksi noista ajoista ja hienoa, ettet ole synkeyttä jättänyt!

    Tv. Se hyypiö, jolla oli pitkä nahkatakki ja takkuisenkiharat hiukset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, taidankin muistaa sut harmaasti(oli pakko kyylätä blogisi läpi, kun ei heti tullut mieleen, että kuka). Ja kiitos kehuista :) Oon kyllä omasta mielestänikin muuttunut aika paljon ylä-asteajoilta(silloin mulla ei ollut mitään tyylitajua ja näytin suoraansanottuna naurettavalta) ja hauskaa, että joku muistaa ^^

      Poista